luni, 29 iunie 2009

Dirty Diana si Pretty Dayana


Pentru multi, 26 iunie 2009 ramane ziua in care au aflat ca a murit Michael Jackson. Pentru mine, e ziua cand am intalnit-o pe Miss Univers! Dayana Mendoza!

Am avut dubii, daca sa postez, sau nu, dar cand am vazut azi un "baietas" (camasa roz, cravata mov), care parcheaza aiurea automobilul de firma, apoi se lasa cu capul pe tetiera si incepe sa planga, in timp ce in difuzoarele masinii varsa la volum maxim "Dirty Diana", decizia a fost luata!

Asa ca...In ziua cand multi plangeau, cu capul lasat pe tetiera, plecarea dintre ei a lui "Michael-a-murit-si-nu-se-mai-intoarce", eu am intalnit-o pe Miss Univers! Jacko, mai stai o tura! (cred ca asta au auzit-o multi minori la "Neverland"!)

PS Oare ce face Johnny Bravo, acum ca Farah Fawcett a murit?