vineri, 10 iulie 2009

"Ne place fara efort", semnat: Clara Flores Aguilera

Acum..., nu stiu daca scena a invadat un apartament din Militari, sau apartamentul din Militari a urcat pe scena.
Sa nu credeti ca am fost sa vad o piesa frivola! Sau ca am mers sa vad actori inspirand stereotipuri semi-provinciale, despre personaje semi-provinciale, care asteapta in obscuritatea cartierelor marginase sa se afirme in tari predispuse capsunarilor si zidarilor de ocazie.
Daca ati fost la "Totul despre ei", veti gasi in "Ne place fara efort" aceeasi savoare a chiliencei, in incercarea de a da piept cu demonii pe care unele i-ar numi "vaaai, iar mi s-a rupt o unghie. De ce mi se intampla toate numai mie...". Nu este cazul Clarei!
Tot din "Totul despre ei" a perseverat intr-un "barbatii sunt porci", dar l-a impartit frateste intre surorile Oana Radu si Irina Ivan si a plusat cu "homosexualul activ", ca apogeu al barbatului redus la stadiul de patruped: porc, magar, bou, victimele fiind Marius Ursu si rolul lui, desprins parca din "Flashdance".

De ce m-am dus, de ce am stat, de ce mi-a placut: pentru ca fusta lunga a fost mai incitanta decat fusta scurta!