luni, 28 septembrie 2009

Despre cum am primit o lectie de 224 de milioane

Matei: - Noi de ce nu jucam la loto?
- ?!
Matei:- La loto! Uite, intraaam, jucaaam...
- OK, hai sa jucam la loto!
...
- Alege numerele si eu le trec pe foaie.
Matei: - Hmmm, 1!
- OK, 1.
Matei: - Mmm,...2!
- Doooi...
Matei: - Si 3!
(Stiam unde o sa duca asta, Matei e in pragul gradinitei, iar numerele lui favorite sunt "1, 2, 3, 4, 5, 6, 7..." - cunoasteti poezia).
Am trecut pe bilet, conform instructiunilor, 3, 4 si 5.
- Hai sa mai alegem si alte numere, vrei?
Matei: - Bine, 4 si 6.
- Adica, 46?
- Da!
Ma uit la bilet: 1, 2, 3, 4, 5, 46.
- Bai, Matei, hai sa alegem si noi un bilet care nu arata ca o carte de matematica de clasa I.
Matei: - Of, bine, bine!
Alegem 3, 5, 18, 23, 31 si 44. Vanzatoarea ne zambeste si ne ureaza "Mult noroc".
...
(Duminica seara, cand se trag la TVR numerele castigatoare)
Prezentatorul: Primul numar extras esteee...3! (Imi spun: A inceput bine)
Prezentatorul: Al doilea numar extras esteee...46! (Caut biletul. Parca am pus 46)
Prezentatorul: Al treilea numar este 5, al patrulea, 2, al cincilea, 1, al saselea (cu o dictie perfecta) douazeci si doi! Repetam varianta castigatoare: 3, 46, 5, 2, 1, 22.

Omologarile sunt pentru masochistii care gasesc o umbra de satisfactie cand se "zgarie pe ochi": Categoria a doua (5/6) 22.468, 18 lei

Imi trec prin cap zecile de variante conspirationiste despre castigurile la loto, dar lectia este despre parintii care trebuie sa-si asculte din cand in cand copiii.