joi, 14 ianuarie 2010

Am o relatie cu Martha Stewart!

...cand sotia mea nu este acasa! Sa va explic: C.se trezeste la 6. La 6 dimineata, adica. Pana sa plece la serviciu, isi schimba garderoba de 3-4 ori (sifonierul este chiar langa patul nostru conjugal). Ma saruta de cel putin 5-6 ori, urandu-mi "sa ai o zi frumoasa, dragul meu", iar eu apuc, tot de atatea ori, desi somnul ma trage inapoi in patul cald, sa-i urez "serviciu usor" si sa ii aduc aminte cat de mult o iubesc.

Mai sunt diminetile cand, semi-adormit, pazesc ibricul de cafea - in timp ce ea se machiaza -, pentru ca zatul sa fie un caimac gros pe buza cestii de cafea, si nu o balta de cafea care a dat in foc.

Apoi C. pleaca la serviciu, dupa ce intoarce toata casa cu fundul in sus si lasa in urma televizoare deschise, calculator, laptop si o dara de parfum care ma trezeste definitiv si care ma face sa o urmez spre cine-stie-ce-zari-indepartate.

Toate astea in ciuda faptului ca as dormiiii...si as mai dormiiii...si, desi zappez in disperare dupa documentare cu copaci seculari care cresc, cresc, cresc, iar eu intre timp dorm, dorm, dorm, vreo inca doua-trei ore, dau numai peste programe matinale, populate de iepurasi Energizer, care iti spun ca "viata e frumoasa" si "ziua buna se cunoaste de dimineata" si "cine se scoala de dimineata, sabia nu-l taie!"

Iar eu as dormiiii, as dormiiii...si fac un pact cu soarta in care ii cer, in schimbul celor doua-trei ore de extra-somn, macar 15...10...cinci! Cinci minute de somn in plus!

Asa ajung pe un canal, cel cu fluturele roz, unde Martha Stewart ma invata cum sa asez servetele corect la masa de Craciun, cum pot sa fac biscuiti de casa din resturile pe care le am in frigider si cum pot sa asortez perdelele cu restul casei, fara sa reduc cantitatea de lumina din living room. Nici nu stiu cand mi se pune pleoapa peste pleoapa...

Asta e! Cand C. pleaca la serviciu, ma culc cu Martha Stewart! N-am ce sa fac!