sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Gods and General(s) stuff


Dorinel Munteanu s-a vazut in postura unui sofer de categorie B, care a flirtat cu caii putere, dar a fost pus, in decurs de o saptamana, pe scaunul unui bolid de NASCAR. Iar patronul nu a avut decat o directiva, departe de incurajari, suport moral sau initiativa financiara, "CASTIGA!" - a venit imperativ din loja.

Iar driverul de ocazie si-a adunat staff-ul in preajma, i-a masurat din cap pana-n picioare si le-a cerut lucruri firesti: "vreau eleroanele la atatea grade", "facem 3 intrari la boxe", "ATENTIE la telemetrie".


Au scartait doua roti in angrenaj, a inceput sa ploua, "Neamtul" a intrat la boxe si a schimbat "pneurile" Stancu si Semedo, care au pierdut de atatea ori pe "ovalurile" Ligii I.


S-a bazat pe propulsorul Kapetanos, pus gresit sub capota pana in momentul "Stefan cel Mare".

A pastrat suspensia Nicolita si sasiul Zapata, exploatand la maxim punctele forte, de care "ceilalti piloti" au uzat masina "Steaua" in regim de dragster.


Inaintea golului dinamovist, l-am vazut pe Munti cu mingea in brate si stiam ca ii ard gambele sa intre in teren.


Clauza cu "Sepcile" l-a tinut pe banca de contract, desi am avut imaginea pilotului care coboara din masina la pit-stop, sa dea o mana de ajutor mecanicilor.


Totusi, Plesan pare o feblete a varfului de piramida, nu-i pun golul in carca, dar fotbalul se joaca in "11" contra "11", iar veriga slaba rupe lantul cu o precizie matematica - baza statisticii.


Derby-ul terminat egal nu se pune. E un plasture care nu iti acopera rana.


A ramas "Doamneeeeeeee", la barele Stelei, diferita de dumnezeii pentru care construieste finantatorul biserici.