marți, 28 aprilie 2009

Sfarsitul lumii si C. cu o replica de milioane

2012...? Doomsday...? Sfarsitul calendarului maias...? Schimbarea polilor Pamantului...? Profetiile lui Merlin...?

Trebuie sa va spuna ceva macar unul dintre lucrurile astea.

Teoriile despre apocalipsa din 2012 circula de mai multa vreme, dar, sincer, nu am avut timp sa le dau importanta.

Pana cand, 10x to youtube, am luat boala si am cultivat-o cu clipuri si pagini obscure de net.

Mai mult, am descoperit printre apropiati ca subiectul este viu comentat. Asa ca am abordat-o pe I., sceptica si echilibrata I., pe care am intrebat-o direct: "Bah, tu stii de faza cu 2012?", "Ce-i cu ea?", "Ca o sa fie sfarsitul lumii si uite cate civilizatii au prezis-o...", "Asa, si?", "Pai, tu ce zici?", "Ca e pe bune", "Adica, finish, gata?", "Cam, da". Nasol! Frate, daca a zis-o I., e groasa!

A fost momentul in care am luat-o pe valea gandurilor negre: cad comunicatiile, cad guvernele, haos, anarhie, cutremure, inundatii, nu voi avea sansa sa merg linistit cu Matei la un meci si sa bem o bere ca baietii.

Sa-mi fac provizii? Sa-mi traiesc viata la maxim? Sa fac viata frumoasa tuturor persoanelor pe care le-am ranit? Sa calatoresc? Sa renunt la toate posesiile materiale si sa daruiesc celor dragi cele mai frumoase clipe? SA MA INARMEZ?!?!?!

C. ma spiona peste umar, nerabdatoare sa-si verifice mail-ul. "Ce scrii?", "Despre sfarsitul lumii", "Aha...ce despre sfarsitul lumii?", "Ca s-ar putea sa fie in 2012", "Aha...2012?", "Mda".

Tot C.: "Nu inteleg de ce te agiti? Pana in 2012 mai e...Lasa-ma si pe mine sa-mi verific mail-ul"