luni, 4 mai 2009

The Day After Tomorrow

Hai, frate, ca de la ultimul post, cel cu sfarsitul lumii and stuff, daca nu m-am molipsit de gripa porcina (by the way, R., sper ca esti bine), m-a lovit paranoia profunda. Dar stii cum? D'aia grea, de am bagat surf pe net ca un australian.
Dintr-una-n alta, m-am apucat sa mai vad o data "The Day After Tomorrow", ca era in ton si imi faceam o imagine (si io, masochist).
Sinopsis: savantul trage semnalul de alarma ca IC Frimu la Grivita, lumea nu il asculta, vicepresedintele Americii face nasoale pe politic, vine valu' de inghet si americanii emigreaza in Mexic, vine sfarsitul filmului si "vicele" (care a preluat prerogativele presedintelui - pierdut in furtuna) se pune pe un discurs d'ala de hollywood cu "ia, uite, daca nu ne bagam pula in resursele pamantului si am ars lemn ca dracii, in ce cacat am ajuns". Si ce face, mah, manca-ci-as?!? Trimite batai elicopterele, mancatoare de hectolitrii de combustibil, sa salveze douaj'de speriati de s-au cazat in biblioteca din New York!
Pai, frate, daca raman fara hartie igienica, nu ma pun pe telefoane la ministerul mediului, sa mai taie fro doi-trei copaci! Dar, in fine, asta e alegerea scenaristilor.