luni, 27 septembrie 2010

The real Vanity Fair

Am fost la Cosmetics Beauty Hair 2010 (don't ask), organizat in incinta Romexpo. Totul era "perfect" acolo. Standurile promiteau ten perfect, unghii perfecte, solduri perfecte, coafura perfecta, silueta perfecta, gene perfecte. A!, si totul era "frumos": buze frumoase, par frumos, maini frumoase, picioare frumoase. Era o lume frumoasa si perfecta, in care am vazut cele mai multe blonde (nu blonde ca in bancuri, blonde-blonde, persoane cu parul blond) pe o suprafata definita (metru patrat, 10 metri patrati...)

De fapt, am fost la cea mai mare concentratie de vanitate pe care am intalnit-o pana acum! Si de lipsa totala de educatie, bun simt si civilizatie! Se imbranceau, scormoneau cu disperare, se certau. Momentul culminant al Vanity Fair-ului a fost tricoul unei don'soare, pe care scria, cu paiete sclipitoare, "i am the world".

Daca asta e o lume perfecta si frumoasa, eu nu vreau sa traiesc in ea!

Spre seara, in lumea mea imperfecta, Matei o intreaba pe C.: "Femeia Elastica se poate tine sa faca pipi?" si "Femeia Elastica face pipi elastic?"

Asa este, traiesc intr-o distopie, careia ii savurez fiecare clipa.