luni, 30 martie 2009

Ce dreaq sa zic?

...ca nationala a pierdut iar si piturca s-a facut de cacao? E de ieri, ba nu, de alaltaieri.
...ca de la 1 aprilie (frateeee, au astia un umor!) iar vin scumpiiiri...
...mdea...A aparut o carte misto la...am citit-o...
....hmmm, asta cu nesimtitii care parcheaza de-a-n pulea o stii, pensionari, ca pensionarii, te impiedici de ei, s-a lepadat lumea de hanorace imblanite...apropo:
Vine primavara!
Dar si asta, cu treij'de grade pe ceasul de la Moghioros e cam "vine vara" si lumea buluc la mare (ca vine si 1 Mai acu).

A aparut o bere chinezeasca si mi-a zis un vanzator ca, dupa ce bei "un bax", are gust de Heineken. Ce dreaq sa zic?, mai bine, iau direct un Heineken.

Acu, ca am ajuns la bere: am un prieten care, acu doi ani, si-a luat lumea in cap. Adica, slujba - slujba, fara obligatii, gagicile moarte dupe el, viitor - viitor (ca tap-su, nu'sh ce meserias), omu' a lasat dreaq tot si a plecat prin Europa (nu cea din Colentina, Europa-Europa, "Batranul Continent").

A mers prin Grecia (multumesc pentru ouzo si pentru Lucky fara), a mers prin Croatia, prin Belgia (tari pozele de la dEUS), a mers prin Elvetia (excelenta ciocolata, 10x man), Germania, Franta, Olanda (imi pare rau, pachetul de acolo nu a ajuns, nu stiu care sunt fazele, vama, ceva), Spania, Portugalia, Danemarca, Croatia, Slovenia, Austria (misto halba!), Cehia, Polonia, Anglia (Matei inca apreciaza autobuzul rosu supra-etajat).

S-a intors omu' si l-am scos la bere, una lejera, de dupa-amiaza. Bere rece si buna (nu chinezeasca!), scaune confortabile, chelnerita draguta, Bucuresti cald si bere rece (am mai zis asta o data).

Il intreb: "E? ce zici?" (ma asteptam sa dea pe goarna cele mai tari faze, naiba!, doi ani!, 16 tari!, Marco Polo de Drumul Taberei)

El mi-a raspuns tot cu o intrebare: "Ce dreaq sa zic?"