marți, 17 martie 2009

Fumatul nu omoara!

Femeia de serviciu care mi-a sters biroul mi-a asezat pachetul de tigari in picioare, pentru ca mesajul lugubru sa fie cat mai vizibil (mi-a si zis ca a facut-o intentionat, poate-poate ma las de fumat).

Stateam si ma uitam la cuvintele care imi anuntau moartea iminenta si m-am gandit daca nu sunt mai periculosi soferii care se urca beti la volan si nu vad semnul "Trecere pentru pietoni".
Sau smogul din Bucuresti - conform studiilor, daca te plimbi pe jos de la Casa Scanteii, pana in Cotroceni, este ca si cum ai fuma trei tigari.
Sau E-urile din alimente care sunt cand nocive, cand bune, iar ambele lucruri le afli din SPAM-urile care iti invadeaza contul de mail.
Ori traficul - atunci cand alegi sa mergi cu masina la serviciu, sau zecile de tulpini de gripa pe care le poti lua din metrou - atunci cand alegi, in mod ecologic, sa mergi cu mijloacele de transport in comun.
Ori oamenii carora trebuie sa le zici de o mie de ori cum se face un lucru bine, pentru ca, in final, ei tot prost sa-l faca.
Sau nesimtitul care iti ocupa locul de parcare, desi l-ai platit la ADP (locul), ai acte, tot si tot el (nesimtitul) se supara daca ii spui.
...tonele de spam publicat care iti sufoca si deformeaza cutia postala.
...seful care ti-o trage ori de cate ori apuca, doar pentru a-si ascunde incompetenta.
...compania de electricitate care iti taie curentul tocmai cand esti in mijlocul unui post (fratilor!, am SALVAT de am stricat ctrl si "s"! nu pot sa scriu gandindu-ma permanent ca se ia curentul).
...mormanul de facturi, care ar fi facut planul la "hartie" pe vremea cand eram pionieri.
...pliantele religioase, care iti anunta damnarea vesnica, atasate (pliantele) la misionari ai unor religii care nu au nicio legatura cu cea in care ai fost botezat.
...tiganii care, la 7 dimineata, colecteaza fier si anunta asta prin portavoce.
...gaura din stratul de ozon.
...nu-stiu-ce specie de meduza nou aparuta.
...clorura de potasiu.
...criza financiara.
...undele electromagnetice.
...carnea de porc.
...carnea din conserva.
...pana mea, puii mei, kilu' gol! GATAAAAAAA!!!!

In toata nebunia asta, imi spuneti ca ma omoara tigara pe care o fumez afara si care ma ajuta sa nu imi pierd mintile? Sincer: Nu cred!

Trag adanc in piept, apoi expir: Serenity now…