luni, 2 martie 2009

Leapşa

Am luat-o de la Jane

SUNT: prins (nu The Artist Formerly Known as...)
AŞ VREA: să nu-mi scape săpunul, dacă ajung la pârnaie
PĂSTREZ: ce nu trebuie. Îmi dau seama, abia după ce am aruncat, că îmi trebuia
MI-AŞ DORI: Un moment...vă rog!
NU ÎMI PLACE: "Pică pară..." Nătăfleţ, adică.
MĂ TEM: de singurătate! (pe bune, daia, poate suntem deştepţi şi frumoşi, dar borderline-ul mă omoară!)
AUD: ceea ce nu pot spune, literal vorbind, despre Frankie Wilde (pentru totdeauna, fraţilor, nu a existat, chit că aţi dat voi jos melodii de pe DC)
ÎMI PARE RĂU: zilnic, e compulsiv: aş fi putut închide uşa cu un gest mai teatral
ÎMI PLAC: C., Matei, noi trei pe plajă, terasele cu vedere la mare, Matei plin de ciocolată la gură şi C. alergând după el să îl şteargă
NU SUNT: recunoscător
CÂNT: mai tare sub duş decât în public
NICIODATĂ : nu am spus "niciodată" fără să nu am o undă de îndoială a doua zi
RAR: dau peste ceva. În general, tre' să caut.
PLÂNG: la "Saving Private Ryan". Recunosc! So...shoot me!
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: Nici tu! Fuck off!
SUNT CONFUZ: cred şi eu după, câte?, 8 beri?, cât?, 4 shot-uri?
AM NEVOIE: de TINE, înţelege asta, eşti singura slăbiciune pe care o am
AR TREBUI: să dorm liniştit 8 ore (măcar O DATĂ!)