miercuri, 20 mai 2009

Am (inca) o dilema!

Ati vazut recomandarile Ministerului Sanatatii? Exact, cele care - teoretic - ar trebui sa reduca riscul contaminarii cu gripa porcina. Cele cu stranutatul in servetel si aruncat servetelul dup'aia, cele cu stranutatul in umar si cu evitatul zonelor aglomerate.

Ha! Vezi sa nu! Io merg cu 41 la serviciu si, in ordine alfabetica, nu am vazut un servetel fluturat, nu mai zic de persoane care evita aglomeratia!

Frate, in 41 e o aglomeratie de ia paduchi cel care sta langa cabina vatmanului tocmai de la ala de sta cocotat pe bara din spatele vagonului! Iar daca stranuti, esti asa de inghesuit, incat nu poti duce mana la gura decat la 5-6 minute dupa ce ai comis-o. Nu mai zic ca-ti spun fro 20 de persoane "Noroc, sanatate la neamuri!"

Am luat-o razna si m-am abatut de la subiect...

Imi plac recomandarile cu "Daca in decursul a 7 zile..."

Aici e si dilema mea: acu 5 zile m-am intors din Mexic (ma incadrez). Mah, febra am, ca m-a tras curentu' in 41 (v-am zis mai sus de el), tuse seaca am, ca mi-am schimbat tigarile. Dar nu am secretii nazale, daramite apoase! Acu, ce dreq fac? Se pune "2 din 3"? Sun la "Boli infectioase"?