miercuri, 27 mai 2009

Eu comunic, tu comunici, noi...sa dea naiba daca stiu!

Am un amic care nu raspunde la telefon si trimite mailuri si altul care nu raspunde la mail si da telefoane. Faza tare e ca se cunosc intre ei si sunt foarte buni prieteni.

Saptamana asta am fost liber si am ignorat mailul de serviciu (daca ma intreaba cineva de ce nu am activat optiunea "vacation", ii spun, cu scuzele de rigoare, FUCK YOU, d'aia, n-am avut chef).

Ei bine, nu m-a tinut mult auto-izolarea electronica, asa ca am accesat contul (asa am realizat ca sunt persoane care au impresia ca, daca nu raspunzi la mailul de serviciu, ai parasit planeta, sau ceva).

Amicul care da mailuri si nu da telefoane (sta la doua statii de autobuz de mine, ceea ce in Drumul Taberei este "la o aruncatura de bat"):

Monday. From... Subject: Veniti la mine sa vedem finala? (nota: Finala Ligii Campionilor)

Monday. From... Subject: Bah, sobolane, mai traiesti?

Tuesday. From... Subject: Va astept la mine, voi aduceti berea!

Tuesday. From... Subject: Da si tu un semn, soarece, STF!

Wednesday. From... Subject: Esti cel mai mare bulangiu!

Miercuri la pranz intru pe cont si vad mailurile, pun mana pe telefon si il sun pe om, sa nu ramana suparat pe mine aiurea. Nicio surpriza! Nu raspunde. Joc dupa regulile lui si-i dau un mail: NIMIC! Il sun pe amicul care raspunde la telefon si nu raspunde la mail, sa ia legatura cu cel care nu raspunde la telefon, iar acum nu mai raspunde nici la mail. Brusc, ma bate un gand: daca a parasit planeta!

PS: Nu cunoasteti, fratilor, un programator, hacker meserias, ceva, sa-mi faca si mie un emoticon la messenger cu bulina galbena care se inchina crestineste si cu mana stanga si cu mana dreapta. Pentru ca eu nu inteleg cum, avand atatea cai de comunicare in secolul asta, parca traim Turnu' Babel reeditat!